Vyberte stránku

Vážení rodiče a návštěvníci,
vítáme Vás na stránkách třídy 3.D. Naleznete zde aktuální informace o dění v naší třídě, plánované akce třídy, školy a veškeré informace pro rodiče.
třídní učitelka Mgr. Ludmila Urbánková

Kontakt

Třída: 3.D

Třídní učitelka: Mgr. Ludmila Urbánková

E-mail: urbankova@zsuvaly.cz

Nové informace:

 

 

Vážení a milí rodiče,
děkuji vám všem za skvělou spolupráci, pochopení i podporu.
S paní třídní učitelkou, s vámi a dětmi jsme byli dobrý tým, i když to někdy nebylo jednoduché.
Pro moji práci je dobrá spolupráce, pochopení a důvěra velmi důležitá.
Práce s dětmi je náročná, ale pokud dostává člověk zpětnou vazbu, rodiče i děti mají ve vás důvěru,
pak je to pro mne ohodnocení a to nejhezčí, co si může člověk ve své práci přát.Toho si velice vážím.
Budu se těšit na setkávání s dětmi i s vámi, přeji krásné, slunečné a pohodové prázdniny, hodně nové energie.

S pozdravem Vlasta Bláhová

 

  ………..přeji všem léto, jak má být            L. Urbánková

 

Část vašich pokladů…..

                 

   

 

 

Staré informace:

Vážení rodiče,

v mailu s informacemi o plánu učiva na tento týden 11. – 15. 5. naleznete přihlášku k dobrovolné školní docházce od 25. 5. 2020. Prosím poslat zpět vyplněnou tento týden, nejlépe do 13. 5.

V nové kolonce MATEMATIKA si mohou děti pustit video o geometrii k zadaným úkolům pro tento týden.

 

Pokud někdo z vás potřebuje předchozí plány učiva, napište, pošlu Vám je mailem.

 

Žáci budou mít v pořádku pomůcky na matematiku: kružítko, pravítko, tvrdou tužku na rýsování, kostky, sešit se čtvercovou sítí, velký sešit bez linek na geometrii. Na český jazyk : tabulku a fix, hadřík, psací potřeby. Na výchovy: notový sešit, vodovky, štětce, hadřík na štětce, podložku, modelínu a podložku, nůžky, lepidlo, cvičební úbor. Dohlédněte, prosím, na přípravu. Začíná se častěji vyskytovat situace, že žáci nemají základní pomůcky. 

 

Na VV a PČ budu průběžně dokupovat čtvrtky, barevné papíry, krepové papíry, tempery ve větším balení,…  Děti si mají obstarat štětce, pastelky, voskovky, podložky na stůl (velký problém…prosím o důslednou kontrolu a pomoc – nejlépe se hodí kus starého ubrusu, velký igelit), hadřík na štětce, kelímek na vodu, nůžky, lepidlo (velice rychle se spotřebovávají/vysychají, proto je požaduji i po dětech, občas koupím z fondu), plastelínu. Děti budou informovány o přinesení nějakého materiálu z domova. Jako vloni jehla, nit, šišky…nedonesly všechny děti. Letos nebudeme čekat. Kdo nedonese, nevyrábí, dostane náhradní práci v procvičování učiva.

 

I letos nadále platí, pokud bude zapotřebí z vaší nebo mé strany konzultace, domluvíme se na termínu schůzky. Bakaláři a email je stále stejný.  
Na mé soukromé telefonní číslo můžete volat ve všední dny mezi 7.00 – 16.00 hod. Pokud telefon nezvedám, jsem pravděpodobně mimo školu, marodím, jsem u lékaře nebo je víkend….
Děkuji za pochopení.  

 

 

ZDE ….cvičení pro snadnější učení – doporučuji.

 

učivo 15. - 19. června 2020plán učiva č. 13
POSLEDNÍ ;o)
Předmět Strana Učivo
Český jazykuč. ČJ s. 140 - 147 (procvičování - příslovce, vypravování, pravopis i/y)

str. 148 - 155
(opět procvičování pravopis i/y, částice, citoslovce)

str. 156 - 163
(opakování učiva 3.ročníku)

Výběr cvičení písemně nebo ústně nechám na vás dle vašich možností.
PS str. 30 - 40
(dokončení sešitu, celé nebo výběr cvičení je na vás...můžete opět rozložit i na další týden)


Písanka: dokončení celé písanky - pomalu po stránkách procvičovat vázané písmo, čtení a porozumění zadání
Matematika 3. ročník

uč. M
str. 98 - inspirace pro měření výšky postavy

Doporučuji str. 99/6 - dělení celku na části, příprava na zlomky, finanční gramotnost

str. 100/1, 3 (pro milovníky diagramů a rébusů)

101 - 109 - cvičení k opakování

PS:
str. 46 - 48

Procvičovat stále násobilku, + - v řadě čísel 0 - 1000
Prvouka učivo rostliny, polní plodiny....na zbytek června
uč. s. 62 přečíst do konce
PS:
str. 32, 33 celé
str. 34 a 35 (hodně čtení a porozumění textu)
str. 36, 40 celé

str. 37, 38, 39 dobrovolné

Pouštět videa z youtube Dějiny udatného českého národa a Primitive Technology
VV Kresba / malba dle vlastní fantazie a náladyDetailně nakreslený brouček...k tématu PRV
pokojové rostliny

Dobrovolné: práce s papírem, modelovací hmotou
sázení, pozorování a zápis do vyrobené kartičky, nezapomeň vyrobit i jmenovku pro kytičku
TV Dobrovolné Pobyt v přírodě, protahování svalů nebo relaxační cvičení doma s hudbou.
Posilovací cvičení, cvičení na vytrvalost - např. běh.
MěsícDatumČasNázev akce Více info

 

Knihy :
 
 
Matematika :
 
Český jazyk :

Anglický jazyk :

Odkazy na zajímavé stránky, hry :

https://www.starfall.com/n/me/me/play.htm?f

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/fun-with-english/teddy-dresser

https://www.kizclub.com/storytime/threepigs/pig1.html

https://www.mightybook.com/potter.html

Písničky :

https://www.mightybook.com/classics.html

Krátké příběhy pro děti :

https://elt.oup.com/student/happyhouse/stories/?cc=cz&selLanguage=cs

Slovníček pro nácvik výslovnosti :

https://www.oddcast.com/home/demos/tts/tts_example.php?sitepal

Obrázkové knihy :

https://www.booksforkids.cz/

Dále bych vám ráda doporučila dvojjazyčné knihy nakladatelství Thovt, které jsou opravdu moc pěkně zpracované :

https://www.thovtknihy.net/thovt_edice.php?edc=13

Zajímavé stránky :

www.prirodovedci.cz

Informace pro skupinu A35 – Olga Fernando

úkoly k domácímu procvičování:
13.5.2020 Od 13.5.2020 budu zadávat úkoly, zápisy z online hodiny a doplňující materiál přes virtuální UČEBNU (Google Classroom). Prosím sledujte. Děti mohou psát komentář k jednotlivým úkolům - zda se jim dařilo, zda je to bavilo apod. Přihlašovací údaje jsem zaslala přes Bakaláře.

Tento týden se mi stalo v některých skupinách, že někteří neobdrželi pozvánku na online hodinu. Pozvánky zasílám hromadně a hodiny se dětem zobrazují v Kalendáři Google (další z aplikací). Prosím podívejte se. Připojit se lze i přes "Kalendář", kliknutím na událost a výběrem "připojit přes Meet". Děkuji za pochopení.

V případě dotazů mě prosím kontaktujte.
11.5.2020 Během online hodiny - sports with the ball
zápis z hodiny - 11-5-2020 - can - cannot

nahrávka k Pupil´s Book str. 71/3


----------------------------------------------------------------------------
Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- jakékoli opakování v aplikaci
- slovní zásoba z Unit 10
6.5.2020 Během online hodiny - hobbies and sports
zápis z hodiny - 6-5-2020 - sport and hobbies

DÚ - homework
- Activity Book str. 71/3, 4
- opakovat si slovíčka na sport a koníčky

----------------------------------------------------------------------------
Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- jakékoli opakování v aplikaci
- slovní zásoba z Unit 10
4.5.2020 Během online hodiny - hobbies
zápis z hodiny - 4-5-2020 - hobbies text
- nahrávka k textu:

DÚ - homework
- poslech a čtení příběhu
- napsat jaký je tvůj oblíbený sport / koníček

----------------------------------------------------------------------------
VIDEO na procvičení:
- vyber si z předešlých videí
29.4..2020 Během online hodiny - pro zopakování
zápis z hodiny - 29-4-2020 - story

DÚ - homework
Pupil´s Book – str. 69 / 11 - story
- poslech a čtení příběhu
nahrávka k příběhu


Pracovní list - worksheet - křížovka
- návod je napsaný na listu
Unit 9 worksheet - crossword clothes

Pracovní list - washing line
- návod je napsaný na listu
Unit 9 worksheet - washing line
----------------------------------------------------------------------------
VIDEO na procvičení:
- příklady na I have got / I haven´t got have got / haven´t got
- příběh s použitím "have got": Gogo story - "have got"
- příběh s použitím "has got": Gogo story - "has got / have got"
27.4..2020 Během online hodiny - pro zopakování
zápis z hodiny - 27-4-2020 - has got - otázka

DÚ - homework
Pupil´s Book – str. 68/10 – napiš ke každému obrázku A-D jednu otázku o Benovi a odpověď.
----------------------------------------------------------------------------
VIDEO na procvičení:
- příklady na I have got / I haven´t got have got / haven´t got
- příběh s použitím "have got": Gogo story - "have got"
- příběh s použitím "has got": Gogo story - "has got / have got"
24.4..2020 Během online hodiny - pro zopakování
zápis z hodiny - 24-4-2020 - she he has got ....

DÚ - homework
Napiš 3 věty co máš a co nemáš, podívej se na příklad. Můžeš psát I o kamarádovi a rodině.
Přílkad: I´ve got a car but I haven´t got a motorbike. / My friend Tom has got a train. / My aunt has got a new computer.

Pupil´s Book
- pustit si písníčku a zazpívat str. 67/7
- nahrávka poslech ke stránce 67

VIDEO na procvičení:
- příklady na I have got / I haven´t got have got / haven´t got
- příběh s použitím "have got": Gogo story - "have got"
- příběh s použitím "has got": Gogo story - "has got / have got"
22.4..2020 Během online hodiny - pro zopakování
zápis z hodiny - 22-4-2020 - I have got ....

DÚ - Pupil´s Book
- pustit si písníčku a zazpívat str. 67/7
- nahrávka poslech ke stránce 67
20.4..2020 Během online hodiny - pro nepřihlášené žáky
- opakování čísel pomocí příkladů, oblečení
- Activity book str. 67
- popis, co máme ve skříni - I´ve got .... ,
- otázka: Have you got …? (viz zápis z hodiny zápis z hodiny - 20-4-2020 - my wardrobe)

DÚ - Pupil´s Book
- poslechnout si příběh ke stránce 66
- nahrávka ke str. 66:
pracovní list/přepis textu ke str. 66: Unit 9 - worksheet - p 66
19. 4 . 2020
Chtěla bych Vám poděkovat za přihlášení dětí a asistenci při online práci s využitím Google Meet. Bylo vidět, jak velký kus práce jste s dětmi udělali, děti moc pěkně reagovaly a pracovaly. Moc Vám děkuju a vážím si toho. Věřím, že i online hodiny budou produktivní. Budu se zaměřovat na opakování, společně budeme používat obrázky z učebnice a pracovní sešit. Také budeme trénovat psaní do sešitu na dálku. Bohužel nelze společně poslouchat nahrávky k učebnici vč. písniček a videí. A tak je budu nadále nahrávat na www stránky třídy na doma. Rovněž budu dávat na stránky pracovní listy k nahrávkám a zápisy z online hodiny pro ty, kteří se nemohli připojit.
Budu se snažit, abychom se slyšeli v pondělí, středu a pátek mezi 10-10.45 hod. pokud nám to technika/čas dovolí. Vždy budu dětem posílat na jejich e-mail pozvánku s odkazem na připojení. Pozvánku nemusíte potvrzovat, stačí se připojit.
V případě dotazů mě prosím kontaktujte. Děkuji.

17.4..2020 Během online hodin ve čtvrtek a pátek jsme společně opakovali cvičení v učebnici do str.65 a kontrolovali pracovní sešit str. 66

Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- cvičení k Unit 9 (vocabulary, grammar)
Ráda bych Vám, resp. Vašim dětem nabídla možnost on-line výuky s využitím Google Meet k přihlášení k „videohovoru“ . Tímto bychom mohli společně pracovat, popovídat si o tom, co se nám podařilo a já mohu poradit s úkoly. Aplikace Meet se dá rovněž nahrát do mobilních telefonů, a tak pokud děti nemají možnost využít PC a mají mobilní telefon, mohou se rovněž přihlásit (s vaším svolením a pomocí).
Děti obdrží do e-mailové schránky pozvánku k připojení do Meet, na kterou pouze kliknou v daný den a čas. Jen Vás požádám a vypnutí kamer a nenahrávání rozhovorů, abychom nepřetěžovali síť a nerušili nikomu domácí soukromí, pouze se uslyšíme. V tomto týdnu to vyzkoušíme ve čtvrtek a v pátek od 10 hod.
Do budoucna navrhuji společné hodiny 2-3 x týdně (shodné s rozsahem v rozvrhu) den a čas upřesním.
15.4..2020 Pupil´s Book
Str. 65/3 - song / písnička
- poslouchej, ukazuj si a zazpívej si
nahrávka ke cvičení:

do sešitu na psaní
- napiš 5 míst ve městě
- napiš 5 zvířat
- napiš 5 jídel
- napiš 5 oblečení

Video - pro zábavu:
Věty - I am wearing ....... - https://youtu.be/_Y_fNXEu0tA
Otázka - What are you wering? - https://youtu.be/h6CvRv-AH2Y
-----------------------------------------------------------------------------
slovíčka na oblečení - https://youtu.be/pHer1COWyrQ // https://youtu.be/UiuUfDXihGg
rap - https://youtu.be/jTBVpfZWfBA
story - https://youtu.be/5e3kVR3wSSM

Games: z minulé hodiny
- otevři si odkaz a zahraj si hru
- kliknutím na mikrofon uslyšíš výslovnost, zopakuj nahlas a přiřaď k obrázku
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-1

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-2

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-accessories

3.4..2020 Dokončit cvičení, která ti ještě chybí z minulých úkolů.

Pupil´s Book
Str. 65/3 - song / písnička
- poslouchej, ukazuj si a zazpívej si
nahrávka ke cvičení:

Activity Book
Str. 65/3
- podívej se do tabulky, každé písmenko má znak, podle znaků doplň písmenka do jednotlivých políček a rozlušti šifru.
- zkontroluj a přečti si šifru
- podle šifry vymaluj kluka

Str.65/4
- popiš co máš na sobě, můžeš použít podobné věty jako z předchozího cvičení.

Video - pro zábavu:
Věty - I am wearing ....... - https://youtu.be/_Y_fNXEu0tA
Otázka - What are you wering? - https://youtu.be/h6CvRv-AH2Y
-----------------------------------------------------------------------------
slovíčka na oblečení - https://youtu.be/pHer1COWyrQ // https://youtu.be/UiuUfDXihGg
rap - https://youtu.be/jTBVpfZWfBA
story - https://youtu.be/5e3kVR3wSSM

Games: z minulé hodiny
- otevři si odkaz a zahraj si hru
- kliknutím na mikrofon uslyšíš výslovnost, zopakuj nahlas a přiřaď k obrázku
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-1

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-2

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-accessories

1.4..2020 Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- Unit 9 - vocabulary

Pupil´s Book
Str. 64/2 - opakování
- poslouchej a opakuj slovíčka, můžeš si rovněž ukazovat
nahrávka ke cvičení:

Str. 64/1 - instructions / návod
- poslechni si nahrávku a ukazuj o kom se povídá
nahrávka ke cvičení:
- pracovní list - pokud máte možnost vytisknout a pracovat podle návodu, pokud ne tak otevřít a slovíčka vypsat a odpovědi napsat do sešitu na zápis z hodiny. Unit 9 worksheet - text
- text si několikrát přečti

Activity Book
Str. 64/2
- nejprve si barvičkou dle tvé volby vymaluj slovíčka "clothes" (oblečení a co nosíme), potom spoj tužkou
- potom jinou barvou vybarvi "animals" (zvířata)
- a teď třetí barvou vybarvi jídlo
- odpověz na otázky

Video - pro zábavu:
slovíčka na oblečení - https://youtu.be/pHer1COWyrQ // https://youtu.be/UiuUfDXihGg
rap - https://youtu.be/jTBVpfZWfBA
story - https://youtu.be/5e3kVR3wSSM

Games: z minulé hodiny
- otevři si odkaz a zahraj si hru
- kliknutím na mikrofon uslyšíš výslovnost, zopakuj nahlas a přiřaď k obrázku
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-1

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-2

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-accessories

30.3.2020 Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- Unit 9 - vocabulary

Pupil´s Book
Str. 64/1 - instructions
- poslechni si nahrávku a ukazuj o kom se povídá
nahrávka ke cvičení:
- poslechni si ještě jednou, zastavuj nahrávku a pokus se opakovat věty
- opakuj vícekrát
- napiš si nová slovíčka do slovníčku

Str. 64/2 - instructions
- poslouchej a opakuj slovíčka, můžeš si rovněž ukazovat
nahrávka ke cvičení:

Activity Book
Str. 64/1
- poslouchej a spoj body, můžeš si zastavovat nahrávku
- při druhém poslechu, kontroluj
- napiš pod obrázek co jsi namaloval
nahrávka ke cvičení:

Games:
- otevři si odkaz a zahraj si hru
- kliknutím na mikrofon uslyšíš výslovnost, zopakuj nahlas a přiřaď k obrázku
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-1

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-2

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-accessories

Milí rodiče a žáci,
máme za sebou týden domácího učení. Chtěla bych se Vás zeptat, jak se vám s připravenými úkoly pracuje a zda jsou návody dostatečné. Co se dětem líbí a zda pravidelně procvičují. Ráda bych, aby děti byly co nejvíce samostatné.
Kopie úkolů zadávám do Bakalářů, ale nelze přikládat soubory s pracovními listy a nahrávkami. Proto Vás odkazuji na www stránky třídy, které pravidelně (podle rozvrhu) doplňuji. Chtěla bych Vás požádat jednou týdně o krátkou zprávu, zda jste zvládli učivo. abych měla kontrolu a zpětnou vazbu.
Můžete mě kontaktovat přes školní email: fernando@zsuvaly.cz , Hangouts (google application) nebo Meets případně skype oli.fernando. V případě dotazů, připomínek jsem Vám rovněž k dispozici a pokud bude v mých silách, ráda pomůžu. Děti moc pozdravuji.
Přeji pěkný den a pevné zdraví
O. Fernando
(angličtina)

27.3.2020 Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- dle svého výběru

Opakujte si a dokončete cvičení z minulých zadání. Můžete si pustit písničku, video nebo zahrát hru se slovíčky.
Přeji Vám hezký víkend.

25.3.2020 Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- dle svého výběru z Unit 5

Pupil´s Book:
Jakékoliv opakování z učebnice Unit 8

Activity Book:
Str. 63/3 – zadání - read and draw lines – přečti a spoj čarou
- Nejprve si anglicky pojmenuj šest obrázků pod zadáním a napiš pod ně
- Potom nahlas přečti text
- Přečti ještě jednou a spoj / umísti obrázky do pokoje
- Pojmenuj pokoj a napiš pod obrázek

Str. 63/4 – zadání – listen and complete – poslechni a doplň, chant – říkej říkadlo
- Nejprve poslechni „chant“ (nahrávka 7)
- Přečti slova v rámečku
- Při dalším poslechu si zastavuj nahrávku a doplňuj slova z rámečku, postupně si je odškrtávej
- Poslechni ještě jednou a kontroluj
- Očísluj si obrázky kolem textu podle vět
- Poslechni ještě několikrát a opakuj
- Zakryj si odpovědi, přečti otázku a zkus podle očíslovaných obrázků odpovědět. Zkontroluj si podle textu (to už je náročné a na poprvé se asi nepovede, zopakuj a dotrénuje, když nevíš jak se to vysloví, přehraj si nahrávku)
(pro kontrolu : 1 Who – kdo / 2 What – co / 3 Whose - čí / 4 How old - jak starý / 5 Where - kde / 6 What / 7 How many – kolik / 8 Which – který (při výběru) / 9 who – kdo )
nahrávka ke str.64/3

Odměna:
"Parts of the body song" – rap - děti opakují / zpívají a cvičí částí těla
https://www.youtube.com/watch?v=BwHMMZQGFoM

GAME: http://www.esolhelp.com/healthy-food-game.html
- zapni hru, a myší roztřiď FOOD na HEALTHY (zdravé) and UNHEALTHY (nezdravé), pokud znáš slovíčka nahlas si je pojmenuj. Myší klikni na obrázek, drž a přetáhni do správného košíku
- k pomoci máš obrázkový slovník: http://www.esolhelp.com/picture-dictionary-food.html
23.3.2020 Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- dle svého výběru z Unit 6 a 7

Pupil´s Book:
str. 62 / 1 - zadání:
- nejprve si popiš obrázky a-f
- poslechni si nahrávku (track 2) ukaž na obrázek a řekni písmeno obrázku ke kterému to patří, přehraj si ještě jednou a zopakuj věty podle nahrávky, nahrávku si můžeš zastavovat
nahrávka k 62/1 (track 5) -
(pořadí: D / B / E / C / A / F)

str. 62 / 2 - zadání:
- přečti si text a obrázky nahraď správným slovem
(slova v textu v pořadí: sheep / ducks / bread / frog / jumping / happy)
- odpověz na otázky pod textem
(odpovědi: 1. He is at the farm. / 2. They are looking at the sheep / 3. There are three ducks. / 4. The frog is jumping.)

Activity Book:
str. 62 / 1 - najdi slova, zakroužkuj a napiš do správné skupiny slov "food" a "family"
str. 62 / 2 - zadání:
- nejprve si prohlédni obrázek a zkus popsat so vidíš.
- poslechni si nahrávku a napiš správné číslo k obrázku, první máš vyplněný jako vzor.
- poslechni si ještě jednou a zkontroluj
- při třetím poslechu si zastavuj nahrávku a zopakuj
nahrávka k 62/2 (track 6)
(pořadí v 1. řádku: 3 / 1 / 6, ve druhém řádku 5 / 4 / 2)

Odměna:
"Parts of the body song" – rap - děti opakují / zpívají a cvičí částí těla
https://www.youtube.com/watch?v=BwHMMZQGFoM
20.3.2020 Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- dle svého výběru

On line cvičení na: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/places-live
- nejprve děti přiřadí slovíčka k obrázkům - kliknutim na mikrofon poslechnou výslovnost, zopakují, poté kliknou na slovo a následně na obrázek. Po přiřazení všech slovíček kliknou na FINISH a dostanou výsledek, pokud se jim nepovede, zopakují

On line cvičení: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/my-favourite-photo
- nejprve záložka PREPARATION - děti opět trénují slovíčka, stejným způsobem jako v předchozím cvičení
- pod "preparation" je video - přehrát video
- níže je "transcript" - otevřít a přečíst nahlas, v rytmu videa
- mezi videem a transcript jsou dvě hry "Game" - have fun!

pokud by vám link nefungoval, můžete vybrat jiný WORD GAME
nová slovíčka si můžete opsat do slovníčků
18.3.2020 Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- Unit 8, žáci si vyberou, Game
Pupils Book
- str 61/3 poslech a pracovní list, detailní instrukce krok za krokem jsou na prac.listu - prosím vytiskněte. Nechte děti pracovat samostatně. Založit do desek.
Unit 8 - worksheet - town rules 61-3

- str. 63/3 hra - ve volné chvíli s hrací kostkou, děti popisují kde je hvězda - opakování předložek (on, in, next to, under, in front of, behind, between, příklad: Where´s the star? - It´t under the cow.)
Activity Book
- str. 61/3 - přečíst a zakroužkovat správnou odpověď
- str. 61/4 - podle obrázku doplnit can / can´t
16.3.2020 Opakovat online -www.cambridgelms.org/primary
- Unit 8 – Vocabulary 2, Grammar 2, reading 2
Pupils Book
- str 60/1 pojmenovat obrázky pomocí vět v nápovědě a ukázat si na ně
- str. 60/2 poslouchat a říci zvíře
(výsledky pro kontrolu: 1. Birds, 2. Horses, 3. Fish, 4. Snake, 5. Spider, 6. Frog)
Activity Book
-str. 59/10 - doplnit chybějící písmena a nalepit nálepky ze zadní části sešitu, doplnit "My progress" - sebehodnocení
Pracovní list - pokud možno vytiskněte prac.list dětem, instrukce jsou na listu, vyhotovené zakládat do desek
- worksheet song Unit 7 - worksheet song
12.3.2020Žákům doporučuji dodržovat pravidelné opakování dle školního rozvrhu.
První úkol:
- Opakovat na online procvičování – přihlašovací údaje jsou na www a kódy v prac. sešitě -www.cambridgelms.org/primary
o Unit 8 – vocabulary 3, grammar 3, reading 1
o Game 1
- Pupil´s Book (PB) – p.59/11 – poslech příběhu, čtení, 59/12 – poslech a říci číslo obrázku (nahrávky budou nahrané na webu)
- Activity Book (AB) – p. 58/8 pojmenovat obr.a napsat, 58/ 9 namalovat a popsat město
Na pondělí opět připravím úkoly.
nahrávky ke cvičením Pupil´s Book (PB) 59/11 :

Pupil´s Book (PB) 59/12 :
informace k výuce: Během absence by si žáci měli doplňovat poznámky a pracovní sešit. Rovněž mohou procvičovat on-line. Základní slovní zásoba je na stránkách pod danou kapitolou.

V učebnici není slovníček, proto si budeme slovíčka z hodin zapisovat do sešitu/slovníčků. Tímto si děti trénují psaní. Slovní zásobu budu rovněž postupně doplňovat i na tyto stránky.

Každý týden budeme psát test na opakování - slovíčka, větná spojení, doplňování, spojování atd.

Děti mají možnost procvičovat online přímo v aplikaci k učebnici Kid´s Box 2 na www.cambridgelms.org/primary. Je nutné se registrovat. Přihlašovací údaje jsou v pracovním sešitě (Activity Book) na vnitřní straně desek. Děti můžou trénovat samostatně nebo se mohou přihlásit do skupiny třídy, kde i já vidím jejich pracovní nasazení. Přihlašovací údaje pro naší skupinu:
- class name: stars 3CD
- class ID: class3CD

probrané učivo:Slovní zásoba:
slovíčka Unit 1 : pozdravy, čísla do 10, barvy, abeceda, hláskování slov, představení (jméno, věk), osobní zájmena
slovíčka Unit 2 : školní potřeby, škola, čísla do 20, předložky místa, vazba "there is", "there are", ovoce, zvířata
slovíčka Unit 3 : hračky, oblečení, předložky místa, zájmena "this", "these", oblečení, přivlastňování se ´s, přídavná jména
slovíčka Unit 4 : dům, místnosti, vybavení domu, básnička, zájmena "that", "those", "mine", "yours", tázací zájmeno "whose"
slovíčka Unit 5 : rodina, sloveso umět "can", slovesa pohybu a činností, přítomný čas průběhový, Vánoce
slovíčka Unit 6 : jídlo, pití, potraviny, části dne, oblíbené jídlo, nabízení, sloves mít "have got", sloveso mít rád "like"
slovíčka Unit 7 : zvířata, předložky místa, mám rád - já také, nemám rád, slovesa "to be", "to have got", "can"
slovíčka Unit 8 : město, místa ve městě, předložky, otázka kde "Where", kolik "How many", rozkazovací způsob
slovíčka Unit 9: oblečení, sloveso have got. has got, sloveso nosit - "wear"
slovíčka Unit 10: koníčky a záliby, sport, sloveso like, sloveso can
pomůcky na AJ:učebnice Kid´s Box 2 (Pupil´s Book)
pracovní sešit k učebnici Kid´s Box 2 (Activity Book)
psací potřeby
linkovaný sešit A5 - na zápis z hodiny a slovíčka
linkovaný sešit A5 - na testy
na procvičování: www.britishcouncil.org/learnenglishkids
duolingo
www.cambridgelms.org/primary

Olga Fernando
fernando@zsuvaly.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Přehled učiva pro školní rok – pro skupinu 2D1 a 2D2 – Olga Fernando

září – listopad
Opakování: slovní zásoba z 1.třídy
Poslech CD - doma nahrávky 27 - 36
Slovní zásoba: dům, pokoj, rodinafloor, wall, ceiling, window, door, table, chair, carpet, sofa, lamp, house, roof, chimney, like, bingo, mother, father, brother, sister, baby brother, grandmother, grandfather, family, sometimes, blond, light , dark, grey, gorilla, toucan, got, by, dove, butterfly, glasses, water, shout, wish, grandma, quietly, loudly, shouting, talking, wear, near, down, fall, daughter, fish, log, frog, bug, nice, cool, hot, garden, spot, difference, numbers 11-20
Slovní spojení:Is it...? , Yes, it is. , No, it isn´t. , Do you have a ..... ?, This is my ......, Who can you see?, What colour is your hair?, My hair is ……, I´ve got ….. , There are ….. , Who is…? , What is …. ?, Do you wear …. ?,.
Příběhy a říkadla:My family
Hair Chant
Animal House Chant
I´ve Lost My Glasses
Písničky:Five Little Spackled Frogs

prosinec – březen
Poslech CD - doma:nahrávky 33 - 43
Slovní zásoba:happy birthday, party, fine, good, time, ice cream, popcorn, orange juice, candles, birthday cake, old, years, hooray, magician, magic show, hat, magic wand, love, abracadabra, ball, box of chocolate, doll, handbag, book, bracelet, hamster, present, clap, high, low, reach, wiggle, pat, shake, body, our, line, dancing, playing, band, skipping rope, drums, guitar, eat, drink, time to, beautiful, full, bread, butter, jam, eggs, cheese, jelly, juice, strawberry
Slovní spojení a povely:How are you?, I am fine., How old are you?, I am …years old. ., Glad to see you., What´s in the ….. ?, It is a…. ., Here is a…. , If you like …… clap your hands., It´s time to eat…, It´s time to drink …. , I like…, I don´t like… ,
Příběhy a říkadla:Age Chant
The Magic Show
We are dancing
Time to Eat and Drink
Písničky:Happy Birthday! Hooray!
Reach Up High

duben – červen
Poslech CD - domanahrávky: 42 - 50
Slovní zásoba: Weather: thunder, raindrops, wet, sunshine, hurry up, soon, dry, listen, sky, way, sun, sunny, rain, rainy, wind, windy, cloud, cloudy, thunder, lightning, stormy, map, hot, cold,
Clothes: wearing, shirt, skirt, sandals, hat, shorts, T-shirt, cap, ice-lolly, coat, scarf, gloves, boots, trousers, sweater,
myself, yourself, left, right, all, turn, about, last, quiet, help, hole, walking, hopping, jumping, running, falling, climbing, again, along, lane, fast, goodness, boat, fox, with, without, umbrella
Slovní spojení / věty:Say and colour. , Let´s sing. , What´s the weather like today. , It is … , Here´s the …. , What colour is ….. ? , What colour is ….. ? , What are you wearing? , Are you wearing …. ? , Say and stick, We are ….. , Spot the difference
Příběhy a říkadla:Weather
Going For A Walk
Do you want a hat?
Písničky:I Hear Thunder
Looby Loo

Nové informace:

 

 

 

 

 

 

 

Písničky – procvičování pádů ČJ: 

 

K otevření vás program navede. Zapotřebí je pomoc dětem se zaregistrovat někde, uvést vaši adresu,…

https://www.onlinecviceni.cz  ….děti znají , děláme ve škole

https://www.fraus.cz/cs/ucenidoma

https://www.umimeto.org/

https://www.redmonster.cz/kurzy

https://www.vcelka.cz/

Instrukce, jak použít promo kód UCIMESEDOMA:
1. Zadejte na počítači internetovou adresu www.vcelka.cz
2. Vpravo nahoře klikněte na červené tlačítko Vstup do aplikace
3. Zadejte postupně Váš email, heslo a další údaje potřebné pro registraci
4. Po dokončení registrace klikněte na tlačítko Přidejte prvního čtenáře
5. Postupujte dle instrukcí dokud neuvidíte seznam cvičení nově vytvořeného čtenáře
6. Klikněte na zelené tlačítko Použít promo kód
7. Vepište promo kód UCIMESEDOMA a klikněte na tlačítko Použít
8. Nyní můžete Včelku zdarma využívat po dobu 6 týdnů!
* V případě, že již registraci ve Včelce máte, první čtyři kroky přeskočte a začněte krokem 5.

V případě, že byste potřebovali s čímkoliv ohledně naší aplikace poradit či pomoct, kontaktujte naši podporu na e-mailu podpora@vcelka.cz či na telefonním čísle +420 799 512 123.

 

Výtvarná výchova, pracovní činnosti:
http://vytvarne-namety.cz/

 

 

 

 

22. 6.

15. 6.

8. 6.

“Óda na radost” https://www.youtube.com/watch?v=EO-aKSeosx8

“Pro Elišku” https://www.youtube.com/watch?v=qotloiNF-M4

“Vztek nad ztraceným grošem” https://www.youtube.com/watch?v=8F8r_Vrd674

 

1. 6.

Všechno nejlepší k vašemu dnešnímu svátku, kluci a holky … Markéta…

31.5.

25. 5.

Camille Saint-Saens – Karneval zvířat, Finále

 

17. 5.

Bohuslav Martinů – Otvírání studánek https://www.youtube.com/watch?v=TMEYEs55B4

text https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/bohuslav-martinu/otvirani-studanek-668345

11. 5.

minikoncert https://www.youtube.com/watch?v=LcEL83GNcwg

program Pražského jara https://festival.cz/program/

 

3. 5.

26.4.

21.4.

Milí kluci a holky, na tento týden jsem vám přichystala několik rytmických cvičení na procvičování četby rytmu. Vaším úkolem ve všech hudebních ukázkách je správně vytleskat zapsaný rytmus. Skládá se z TÁ-TYTY-NIC v různých obměnách.

Tuto ukázku již znáte, jednoduché tleskání:

W.A.Mozart, Turecký pochod https://www.youtube.com/watch?v=pvWD5s1P_6I

O něco složitější tleskání, nově přidané ukázky:

P.I.Čajkovskij, Louskáček  https://www.youtube.com/watch?v=qC3ZlV0ppAc

G. Bizet, Carmen https://www.youtube.com/watch?v=V4klCGTlaeg

Nechť se vám daří a máte hezký týden, MS…

14.4.

Dnes si připomeneme stupnici C dur. Ve 2. díle pracovního sešitu z ČJ si nalistuj str.8/cv. 3. Podle stupnice C dur (zde na obrázku ) pojmenuj noty ve cvičení 3 a z písmen sestav slova. Hezkou zábavu…

3.4.

V rámci pořadu Učí telka na ČT2 běží nově také hudební výchova. Pravidelné bloky jsou každé pondělí a pátek v 10,30 a v 11,10.

 

Napište třídní učitelce (Send a message to the class teacher)

14 + 9 =